Продовжували працювати з прарахівницями - розв'язували нескладні задачки. Цікаві сюжети задач часто запозичую у книжечках "Барвисті задачі", автор М. Беденко або щось вигадую на тему, яка на даний момент актуальна дітям. Приділяємо лічбі 10-15 хвилин уроку.
Розв'язували задачку, в якій треба обвести фігуру однією лінією, не відриваючи олівець від паперу:
І ще одну задачку, в якій треба поділити торт трьома розрізами так, щоб вийшло сім шматочків і на кожному була квіточка з крему:
Читали числові вірші виразно вголос. Заняття це веселе та захоплююче, а з практичної точки зору допомагає потренуватися впізнавати числа "в обличчя":
Грали в цікаву гру, яка, мабуть, є варіацією гри "Нім". Отже, перед двома гравцями лежать дві купки - 5 монеток та 7 монеток. Гравці ходять по черзі, під час ходу можна взяти будь-яку кількість монеток з будь-якої купки, але тільки з однієї. Виграє той, хто забере останню монетку. Поки що ніхто не дійшов до стратегії виграшу, але ми ще повернемось до цієї гри.
Потім розібралися з числовою віссю. В цьому нам допомогла магнітна корова, яка крокувала по вісі, а ми рахували її кроки. Потім корова навчилася стрибати в різні боки, а ми навчилися записувати її стрибки математичною мовою. Опанування числової вісі - новий етап в пізнанні поняття числа, за допомогою якого можна не тільки предмети рахувати, а і створити систему координат, наприклад.
Ще грали в "Деліссімо"
Та "Їжачкові перегони"
Немає коментарів:
Дописати коментар