середа, 15 липня 2015 р.

Діаграми Ейлера-Вена, такнічки, як я була ученицею, годинник з проволоки, судоку

22 та 27 жовтня.

Продовжуємо знайомитися з великими числами і додаємо числа за допомогою наших прарахівниць із формочок для льоду. В якості дрібних елементів для лічби використовували макаронини, але їх скоро не залишилось. Виявилось, що сирі, тверді макарони - то неабияка смакота. Треба щось робити. Може, дерево або пластик не подужають?

Ще розкладали геометричні фігури в два мотузяних кола - круги в одне коло, фігури з дірками в інше:


Все йшло дуже добре, допоки нам не трапився круг з діркою. Куди його покласти? (Ситуація нагадує анекдот, в якому мавпа говорила: "А мені що, розірватися?", коли їй пропонували бути або з красивими, або з розумними.):


Подумали-подумали і таки знайшли рішення:


Математики називають подібні штуки діаграмами Ейлера-Вена.


Ще грали в такнічки. Хтось загадує предмет, наприклад, транспорт. Інші задають питання, які потребують відповіді "так" або "ні". Таким чином вгадуємо предмет.

А далі діти дуже захотіли помінятися зі мною ролями - я була ученицею, а діти вчителями. Мені давали купу завдань (ледве встигала робити), ще й домашку задали.

Робили годинник з проволоки та кольорових кілець:



Заміряли, яку тривалість часу цей годинник вимірює. Виявилося, що десь 2-3 секунди.

Вирішували головоломки судоку.

Немає коментарів:

Дописати коментар