Наступні заняття з математики помічені в мене 15 та 17 вересня.
15 вересня
Діти в різній мірі знайомі з числами до 100. І ми разом займалися справою розкладання карток з числами від 0 до 99 (розрізана стрічка Зайцева, тому це скоріше смужки, ніж картки). Спочатку ретельно перемішали смужки з числами, а далі кожному дісталася приблизно однакова кількість смужок. І почали розкладати. Цікаво було всім - і тим, хто добре орієнтується в сотні, і тим, хто тільки усвідомлює, як побудовані двоцифрові числа.
Ще на цьому уроці вперше грали в гру "Фрукто 10" від "Банди розумників". В процесі гри діти час від часу натхненно починали співати пісеньку "о-о-ось та-ак сію мак", яку якраз вивчали на співах з Оленою Янчук. Так і грали. :-)
17 вересня
Знайомимось з годинниковою стрілкою. Для цього з моделей годинників я прибрала хвилинні стрілки, і ми розв'язували прості задачки на цю тему.
Потім грали в гру "Збери та розбери" (Make'n'Break). В цій грі є 8 різнокольорових брусків та картки з малюнками конструкцій, складених з брусків. Задача - скласти якомога більше конструкцій за відведений час. Мені подобається, як в цій грі відводиться час на побудову конструкцій. Є людина - хранитель часу - яка кидає кидає кубик з цифрами 1, 2, 3 і сумує числа, що випадають, до тих пір, поки не набереться 15. На цьому хід переходить до іншого гравця.
Взагалі-то у нас в школі багато ігор, які з'явилися завдяки домашнім ігротекам. Я дуже вдячна батькам, які їх принесли. Зараз, коли пройшов рік, я відчуваю, що діти завдяки іграм звикли домовлятися, чекати один одного і, звісно ж, багато рутинних навичок відпрацьовувалися в процесі грі.
В цей період якраз постало питання, за яким підручником вчитися. На уроці можна легко обходитись без нього, а домашнє завдання потребує якогось папірця з задачками. З перших же занять дуже добре стало видно, що варто давати індивідуальні завдання. Тому я почала робити роздруківки, в які включала завдання з різних джерел. Оскільки ми вчимося 2 рази на тиждень, то ще на три дні було по 8 завдань, тобто всього 24 в одному зошиті. Для першого класу цього виявилося цілком достатньо. Нижче наведений список основних джерел, які я використовувала для конструювання робочих зошитів:
М. Беденко "Барвисті задачі" 1 та 2 клас.
О. Гісь "Планета міркувань" 1 та 2 клас
Л. Петерсон, підручник з математики 1 та 2 клас
Гейдман Б. П., Ивакина Т. В., Мишарина И. Э., Математика, 1, 2 класс.
Kumon, My book of mazes.
Kumon, My book of number games.
та ін.
Немає коментарів:
Дописати коментар