пʼятниця, 12 червня 2015 р.

Хвилинна стрілка; >, < та =; орфографічний режим; задачі на розрізання

22 та 24 вересня.
Продовжуємо займатись годинником - знайомимось із хвилинною стрілкою і рахуємо п'ятірками від 0 до 60.
Почали вивчати знаки порівняння. Виявилось, що діти знайомі як з ">", "<" , так і знаком "=". Грали в гру "Турбосчёт", як раз із використанням цих знаків. Цікаво, як відбувається еволюція розуміння знака рівності. Дорослій людині здається очевидним, що зліва від "=" має бути стільки ж, скільки й справа. У дітей інакше. Вони скоріше сприймають "=" як символ, після якого треба записати відповідь. Тому, коли пізніше ми почали розв'язувати задачі, в яких потрібно зробити кілька дій, то легко можна було зустріти щось подібне до такого:
12 + 6 = 18 -7 = 11
Також вчимося записувати розв'язок задачі математичною мовою, тобто за допомогою виразу. До речі, щодо оформлення задач і зошитів. Я цілком свідомо відклала це на пізніше. Бо ж психологи кажуть, що прагнення до красивого оформлення своєї роботи з'являється ближче до 10 років. І недоцільно витрачати зараз титанічні зусилля на відступи в 4 клітинки (здається, це ще звуть "орфографічним режимом"). Варто подорослішати.
Ще робили задачки на розрізання, в яких потрібно було вирізати фігуру, розрізати її на дві частини. Але розрізати не просто так, а таким чином, щоб з отриманих частин можна було скласти квадрат.
Також почали додавати та віднімати в межах 20 за допомогою намистин. Про намистини детальніше напишу згодом.
І ще на цьому тижні багато грали в ігри: шахи, "Халі-галі", "Барабашка" та "Деліссімо".



Немає коментарів:

Дописати коментар