Познайомились з тетраміно. Це такий набір деталей, які можна скласти з чотирьох квадратиків:
Розв'язували задачки, в яких задану фігуру треба скласти з 2, або 3 деталей тетраміно.
Додавали числа з переходом через розряд. При цьому користувалися цікавим матеріалом, який був зроблений мною та співчуваючими батьками, коли старша донька та її однокласники йшли у другий клас домашньої школи. Ідея цього матеріалу повністю запозичена у Монтессорі. Це окремі намистини, стрижні із десятка намистин та пластини із сотні намистин. Також є куб - 1000 намистин (фото з Інтернету):
На початковому етапі набагато зручніше рахувати, маючи в руках предмети, ніж звертаючись тільки до абстрактних чисел.
Наостанок тренувалися визначати час за годинником. Грали в ігри "Барабашка" та "Деліссімо".
Ідею наступної гри я побачила у засновника "Банды умников" Сергія Пархоменка. Сергій використовував коробку від цукерок та красиві скельця, а в мене дошка для множення і кульки марблс.
Ще розв'язували комбінаторні задачі. Спочатку треба було знайти всі можливі комплекти чашок і тарілочок жовтого та блакитного кольорів. Потім намалювати всі можливі башти з трьох кубиків трьох різних кольорів.
Немає коментарів:
Дописати коментар